
با سلام خدمت تمام عزیزان و بسیجی های ما با یاری خداوند بزرگ سال تحصیلی جدید را در روز 03/07/1395شروع کردیم اول مکار بچه های بسیج اماده شدن وقرار گیری در جای خودشان بود بعد حضوران کادر حوزه علی اضعر و بعد دعوت از یک فرد سپاهی برای سخنرانی برای دانش اموزان و بعد گفتن اسم یاحسین و معرفی فرمانده و جانشین او بعد زدن زنگ آغاز سال تحصیلی که عکس های در ادامه مطلب میتوانید ببینید سید هاشم جیحونی فرمانده واحد دبیرستان امام حسینxa0...
ادامه مطلب
با سلام در روز شنبه مراسم هفته مقدس را بر پا کردیم و یک فرد جنگ رفته اوردیم تا از خاطرات جنگ بار دانش آموزان صحبت کرده و دانش آموزان از این داستان ها و از خاطرات دوران 8 سال دفاع مقدس فیض ببرند و در اخر یی از دانش آموزان خواننده جوان مدرسه ما برای شهدا شعری را خوانند و تشویق شد ...
ادامه مطلب